Popularne

środa, 18 kwietnia 2012

Wiosenne shabby chic z karmnikiem dla ptaków czyli bardzo vintage


Naszło mnie wiosennie, choć pogoda za oknem w kratkę, zimno i deszczowo, ale aby nie straszyć wiosny albo raczej zachęcić ją by rozkwitła wzięłam się za ... karmnik dla ptaków.

Przed

Przed
Stary wysłużony karmnik przeszlifowałam papierem ściernym, pomalowałam brązową bejcą, poczekałam aż dobrze wyschnie i pomalowałam całość na biało farbą akrylową metodą na suchy pędzel i niezbyt dokładnie tak, aby uwidocznić bejcę tu i ówdzie. 

Karmnik pomalowany bejcą
Wykorzystując to, że bejca lubi „wychodzić” na wierzch otrzymałam karmnik dla ptaków w stylu vintage. Jest słodki i różowy. Po wyschnięciu pomalowałam lakierobejcą do mebli ogrodowych.

Oto karmnik dla ptaków:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz